joi, 12 august 2010

Pregatiri de vacanta

Ca in fiecare an,fie ca o ducem un pic mai prost ca alta data din cauza acestei crize financiare care ne bantuie pe toti,am decis sa plecam in vacanta la mare (departare).Pentru ca nu ne putem permite o cazare la hotel,rulota socrului meu este cea mai eficienta solutie.Cu ajutorul unei rable de laptop si a catorva gadgeturi de ultima generatie pentru acesta,am putea sa avem un sejur de neuitat!

Suntem în luna august, moment care, în mod tradiţional, este luna concediului de vara.. În afară de haine şi accesorii vestimentare, astăzi ne punem în bagaj şi aparatele care ne fac vacanţa mai frumoasă şi care ne ajută să scăpăm de griji. Unii spun că dacă-ţi iei laptopul cu tine, adio relaxare! Dar alţii îşi cumpără un laptop chiar înainte de a pleca în vacanţă....Noi,v-am spus mai inainte,o sa luam unul vechi si muncit de vreo 3 ani.
Mai țineți minte porturile uriase paralele?Ei, moartea lor se datorează USB-ului!De când s-a inventat portul USB (Universal Serial Bus), care avea ca scop standardizarea modului în care comunică unitățile externe cu calculatoarele, mica fantă a eliminat aproape orice alt port de comunicare cu imprimante, camere foto, video, unități optice, etc.
Asadar,am dat o raita pe www.usbmania.ro si desi as avea nevoie de mult mai multe gadgeturi,am ales cateva care chiar ca or sa ne faca sederea la mare mult mai placuta si chiar de neuitat!In primul rand,m-am gandit la spatiul mic din rulota unde va fi o atmosfera foarte incarcata inghesuindu-ne patru persoane in ea(eu,sotul si cei doi baieti ai nostri),asa ca am ales
http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/aparat-usb-pentru-improspatarea-aerului.html
care functioneaza dupa un principiu sifonic si rotational de mare viteza si care poate fi folosit pretutindeni.Poate fi folosit si cu uleiuri esentiale pentru a elibera o aroma placuta in spatiul ambiental.El improspateaza si curata aerul de mirosurile nedorite, fum si praf si indeparteaza bacteriile.
De asemenea,pentru ca sigur noi vom sta pe internet dupa culcarea celor mici,ca sa nu-i deranjeze lumina becului fara de care nici nu zaresti literele tocite ale tastaturii batranului nostru laptop,am ales cu multa hotarare o lampa USB http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/lampa-usb.html care normal ca ne va fi utila si acasa in noptile tarzii pierdute in fata calculatorului,ca de altfel si aparatul pentru improspatarea aerului pe care mi l-am ales prima data..
Si pentru ca sunt o femeie cocheta ,mi-am ales de aici si http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/oglinda-usb.html o oglinjoara USB cu contur luminat cu LED-uri puternice in care o sa-mi pun si o pozica mica cu cainele nostru Max pe care nu-l vom avea cu noi si de care o sa ni se faca extrem de dor.El va fi trimis in exil la parintii mei la tara.Saracul!!!!!
Lista cu gadgeturi de care as avea nevoie in acest concediu si nu numai, ar putea continua pana pe la 10 cel putin,dar ma opresc aici pentru ca nu vreau sa fiu vorba lunga si sa va plictisesc!Nu-i asa?
si.... avem de facut bagaje!In curand o sa plecam la mare doar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

In seara de Ajun