duminică, 13 noiembrie 2011

Originalitate,stil si eleganta

Azi dimineata m-am  trezit, am deschis sifonierul si am ramas in fata lui pret de cateva minute bune, timp in care mi-am stors mintea  gandindu-ma la cum sa ma imbrac si bineinteles, nu mi-a convenit aproape nimic.Oare de ce ? Poate ca am foarte multe haine, am de unde alege, pot face o gama larga de combinatii intre ele si imi este foarte greu sa aleg ceva. Mai exista o problema : ce ma  fac daca dupa ce am ales in ce sa ma imbrac, nu arat prea bine sau poate chiar mai rau decat aratam in pijamalele mele ? Hai ca bat campii, nu se poate intampla asa ceva! Experienta de viata, (am aproape 43 de ani) si simtul ridicolului m-au invatat sa ma imbrac cu bun gust,desi nu este atat de usor cum pare. Imi place sa stau undeva,la o fereastra sau pe un balcon si  sa analizez lumea care trece pe strada si sa ma “joc” un pic, recunoscand tipologiile umane. Va intrebati acum cum ii recunosc ? Simplu,dupa felul cum se imbraca, dupa felul cum arata ! Parerea mea este ca  prima impresie o face felul cum arati si s-ar putea sa ai multe de pierdut in viata din cauza faptului ca nu acorzi atentie aspectului fizic si binenteles hainelor pe care le porti Recunosc ca am vazut de-a lungul timpului multi oameni care nu au deloc idee cum ar trebui sa arate tinuta lor intr-un anumit moment din zi si mai recunosc ca am fost rautacioasa razand de ei in gandul meu.
In alta ordine de idei,stand in fata sifonierului de dimineata,mi-am dat seama ca desi am o gramada de imbracaminte si de incaltaminte,mi-ar mai trebui cate ceva,mai ales ca de acum a cam venit frigul.Asadar,am luat atitudine si am hotarat sa fac ceva in privinta asta. Pentru asta exista Originals.ro site-ul care te invata sa te descoperi, sa inveti sa ai stil,eleganta si sa fii si original in acelasi timp!
Nu trebuie sa purtam o haina numai pentru ca “ asa e moda “, fara sa  ni se potriveasca . De ce sa ne lasam  influentati de tot ce spun marii creatori de moda ? Este necesar  sa fii original sa imbraci ceva ce stii ca te avantajeaza, sa-ti construiesti propriul stil, propria moda ! De ce sa ma  complac situatiei de a fi imbracata la fel ca inca altii care sunt “ la moda “ ?
Cum va spuneam mai sus,am luat atitudine si am intrat pe originals.ro sa-mi clatesc un pic privirea si sa-mi aleg  ceva lucrusoare cu care garderoba mea ar fi perfecta.
Pentru ca a venit frigul déjà,am decis ca Vesta femei Puma Lake Tahoe Down Vest sa fie a mea . Am pus ochii pe ea din prima data,avand un design deosebit.Ea are un  fermoar central si doua buzunare laterale, guler inalt si gluga cu blanita. Este de culoarea neagra, iar binecunoscutul  logo Puma este aplicat frontal,asa ca poate vedea toata lumea  care este brandul meu preferat J
 Asadar daca  vreau  sa uit de frigul de afara si sa arat nemaipomenit de bine trebuie sa am noua vesta Puma Lake Tahoe Down Vest!
Mi-a placut dintotdeauna sa imbin stilul sport cu cel casual. Iubesc tot ce este denim pe lumea asta,de calitate normal!. Geaca PumaDenim Jacket se potriveste de minune la orice situatie. Este de  culoare albastra, asa cum imi place mie cel mai mult, aceasta ma va proteja de temperaturile scazute si ma va face sa ma  simti confortabil oricand,oricum si oriunde. Se inchide cu capse, are doua buzunare frontale si sigla Puma imprimata pe unul din buzunare.asa ca o vreau si pe ea la mine in sifonier.Si cum sunt la capitolul “blugi”, imi aleg si  Ecko Red Skiny de la Ecko pentru ca sunt usor elastici si se potrivesc oricarui tip de silueta. Talia joasa si stilul "pana" , cele cinci de buzunare perfect simetrice, cusatura din jurul taliei si designul tratat sunt categoric caracteristicile unei perechi de blugi pe care trebuie sa o ai, indiferent de sezon. Se incheie cu un mic fermoar si cu nasture, sunt confortabili, durabili si se potrivesc oricarui stil : Business Casual, Casual Office, Travel. 
Plmbandu-ma prin paginile siteului,mi-am dat seama ca mai imi doresc si pantofii sport pentru femei Puma L.I.F.T. Racer Maxx  care ma pot insoti peste tot. Ii pot lua la alergat caci sunt foarte usori, au varful arcuit, iar la calcai sunt prezente niste gauri special concepute pentru ca piciorul sa respire, dar si la cumparaturi sau la plimbare deoarece au un aspect placut privirii dat de culoarea alba si de aplicatiile in forma de stea foarte dragute .Iar la acesti pantofi sport minunati,binenteles ca niste  sosetele PumaQuarter sunt alegerea perfecta, pentru ca tin foarte mult la picioarele mele. In plus ,le pot asorta cu usurinta fiind o pereche de culoarea albe cu sigla Puma cu negru.
In speranta ca oricat de modern este stilul de imbracaminte pe care voi,cititori dragi,il adoptati , acesta nu trebuie sa-si piarda cea mai importanta insusire: aceea de a fii de bun gust si ceea ce puneti pe voi sa fie de o calitate ireprosabila,asa cum sunt produsele pe care le gasiti la un click distanta ,pe Originals
Shoping placut!!!

 Intrati aici si o sa gasiti ceva interesant !Nu veti regreta!Garantez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

In seara de Ajun